2012. október 7., vasárnap

Étkező átalakítása





Sümegi Katalin
Az étkezőnket már régóta terveztem kissé átalakítani a sárga-barna kombinációt lecseréltem.  A falakat Dulux festékkel, a lambériát, a székeket, asztalt padot csiszolás után a kikevertetett Durol mix. festékkel festettem át. A változás elsőre kicsit soknak tűnt, ezért a falra az általam papírból készített sablon segítségével virágokat festettem. Felkerült a falra a leányom által festett kép is, így a zöld szín már nem tűnik annyira zöldnek.
Az étkező másik sarkát egy kis élő virággal is fel szerettem volna frissíteni, ezért a már régebben kapott virágkosárról a fület leszedtem, átfestettem fehérre, a belsejébe a Duna partról szedett kavicsok közé helyeztem a cserepeket, az aljára pedig fenyőtobozból készített díszt raktam.
A kosarat bútorlapból készített állványra helyeztem, melyet szintén fehérre festettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése