2012. október 6., szombat

Komód átalakulva..

caradien
 Még tavasszal vettünk egy ikea komódot.A legegyszerűbb fajtát,hogy kedvünk szerint átalakíthassuk majd.A végeredményt a csatolt képen láthatod.Nekem nagyon tetszik.Új stílust kapott és így már tökéletesen passzol a hálószobánkba...és igazán nagy öröm volt megcsinálni.
 Amiket használtam:- csiszolópapír- sötét méregzöld (előre kevert) festék- lakk- ecset- kerámia bútorgombok- csavarkulcs
 Szerintem a technikának nincs különösebb neve.Egyszerű festés :) Lecsiszoltam a bútort,majd az ecsettel portalanítottam,hogy a festék biztosan a tiszta felületre kerüljön és ne legyen szemcsés.Két rétegben kentem fel.Minden réteget hagytam alaposan megszáradni,majd jöhetett a szintén két réteg lakk.Csiszolással és száradással együtt 2-3 nap alatt elkészültem.Végül a kerámia fiókgombok tették fel az íre a pontot...és csak egy csavarkulcs kellett hozzá.

9 megjegyzés:

  1. Igazán jó választás a zöld ezen árnyalata :)

    VálaszTörlés
  2. Sokkal jobban nézki ezzel a gombal mint az eredetivel, és tényleg nagyon jó ez a zöld szín. Szép munka!

    VálaszTörlés
  3. Super nagyon jók a kiegészítők, tervezel még ilyen színű bútort a szobába???

    VálaszTörlés
  4. Hangulatos lett, mit ki nem lehet hozni egy egyszerű szekrénykéből...profi!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól néz ki, gratulálok hozzá. Elképesztően kreatív csaj vagy :-)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik!!!!! :D

    VálaszTörlés