2012. október 7., vasárnap

Csodás előszobafal




Ablonczy-Wonke Borbála
Előszobafal
Hogyan is csináltam?
-először leszereltem a fogasokat, esernyőtartót (az utóbbi nem is került vissza rá)
-lecsiszoltam 80-as csiszolópapírral (leginkább gépi)
-utána lealapoztam (Trinát univerzális alapozó)
-felkerült rá az első réteg fehér festék (selyemfényű zománcfesték, OBI saját márkájú)
-egy nap száradás után visszacsiszoltam 120-as csiszolópapírral
-rákerült a második réteg festék
-lefújtam a fogasokat egyedileg kevert pasztell rózsaszínű sprayvel (ColorMatic)
-textil felrakása (IKEA)
-bútorgombok felrakása az esernyőtartók helyére (Boróka Otthonbolt)
-fogasok felcsavarozása.

23 megjegyzés:

  1. Nagyon jól nézz ki, élőben is láttam, ugyhogy hajrá, én is akarok egy ilyet:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép! Mikor csinálsz ilyeneket?!

    VálaszTörlés
  4. váó, ilyen nekem is jól jönne! :)

    VálaszTörlés
  5. ízléses és nagyon dekoratív

    VálaszTörlés
  6. Szuper, én biztos használnám! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik, kár, hogy nem nekem jutott eszembe. Hajrá!!!

    VálaszTörlés
  8. Szuper!!!! Iszonyú jó lett!! Gratula!!

    VálaszTörlés
  9. nagyon eredeti a rózsaszín fogassal ez a régi előszobafal, gratulálok.

    VálaszTörlés
  10. Finom és nőies, mint a rendbehozója :-)

    VálaszTörlés
  11. Ez tényleg csodaszép;)

    VálaszTörlés
  12. elég gyenguszka

    VálaszTörlés