2012. október 7., vasárnap

Szoba világos árnyalatokkal




Sasvári Szilvi
A kisszekrény barna bútorlapból van, ütött -kopott volt, egyik fekete fióknyitója elveszett. Viszont családtagé volt, a mérete, formája jó. fehérre festettük, kék virágos fiókgombot választottunk hozzá. Itt jegyzem meg, hogy az első bútor, amit életemben átfestettem, és hogy egy bizonyos Merci-Ancsa barátnői páros biztatása nélkül ezt valószínűleg soha nem próbáltam volna meg. Köszönöm nekik. A "váza" rajta egy kidobott kémcsőállvány, amit megcsiszoltam, és fehér akrillal festettem át. Kémcsövet hozzá orvosi műszer boltban lőttem. A fehér párna a csipkével is az én művem, karácsonyi ajándék volt. És a kislámpára pedig igen fontos alkalmakkor gyűjtött, igen fontos lepréselt virágokat tettem, egyszerűen dekupázs lakkal.
 A szoba régebb egész más hangulatú volt, nagyon színes, főleg sárga. A textileket kicseréltük, fehér lett a függöny, ágytakaró, a párnák alapszíne is. És talán hamarosan érkezik majd egy fehér könyvespolc.
Ez az új hangulat tiszta , derűs, megnyugtató, és minden kicsi dolog nagyon dekoratív benne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése