2012. október 7., vasárnap

Nagymama fotelja megújulva




Té Zsó
A fotel lenne az egyik pályamunkám, ez még a nagymamámé volt, kb. a hetvenes évek elejéről való, aztán a 90-es évek elején áthúzattuk kárpitossal - ez a verzió látható az első fotón - , azonban én szerettem volna egy csajosabb, modernebb darabot, ezért magam alakítottam át. Amit használtam: öntapadós fólia (fekete famintás, fekete-fehér virágos), ikeás polár takaró, tű, cérna. Miután a vázat bevontam a fóliával, a takarót méretre vágtam és alul, valamint hátul összevarrtam. Készült hozzá lábtartó is, hasonló technikával.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz a fotel, tetszik mellette a mintában azonos asztal is!

    VálaszTörlés
  2. Szuper! Imádom a fekete-fehér virágokat a karfán!

    VálaszTörlés
  3. klassz lett. megrendelésre is dolgozol?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig még nem volt megrendelésem...

      Törlés
  4. Ugyan nem látom, milyen volt, de ha jól sejtem, a nagymamámnak pont ilyen székei voltak!!:) Imádtam benne ücsörögni, bár ő mindig idegbajt kapott, hogy folyton keresztben ültem rajta és a karfán volt a lábam..:) Nagyon klasszul néz ki, főleg az a jó, hogy beleillik a sarokba, és még az asztalka is ugyanolyan mintás. Szép munka!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép, nekem ez tetszik a legjobban.

    VálaszTörlés
  6. Nekem is ez tetszik leginkább.

    VálaszTörlés