2012. október 6., szombat

Megújult étkezőasztal




Laczkó Ágnes
az asztalt a vaterán találtam, szintén  a lábaiba szerettem bele. már régóta nézegettem. féltem megvenni csak fénykép alapján, de végül kiderült, olyan sok baja nincs. kicsit szúnyomas volt, ezért a lyukakba ment egy kis lenolaj fecskendővel.
de valószínű már régen nem járt benne bogár. a tetejét kidobtuk, vágtak rá új lapot.
3 réteg festéket égettem le róla, és ez nem volt egyszerű, mert a lábakon nem haladtam simán. utána kapartam. kapartam csavarhúzóval, vésővel,spaknival. csiszoltam. géppel,kézzel. durvával, gyengédebbel. férj csak nézte. fesd már le! jó az már! nem jó.... most vagy szép sima, vagy rücskös. aki csinálta már tudja milyen.amikor szép sima lett, jött rá két réteg festék. szintén a  kevert szín. szép egyenletes lett. a tetejét egy kemény 1000 forintért turkált kendő ? díszíti.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése