2012. október 11., csütörtök

Kulcsos fal




G. Zsófi
Kulcsos fal

A régi kulcsokat több évig gyűjtöttük, a régiségpiacokról mindig újabb és újabb darabokkal tértünk haza.
Szegény kulcsok egy jó ideig a szekrény aljában várták sorsukat, mígnem a családunk átköltözött a jelenlegi házunkba és helyet nem találtunk nekik.:)
Közvetlenül a falra nem akartunk szögelni őket, kellett egy deszka, ami megtartja őket...
Mivel nem volt kéznél megfelelő méretű deszkánk, az alapja hajópadlóból készült. Ezt a férjem Ponal faragasztóval összeragasztotta,és megfelelő méretre vágta nekem.
Én az illesztéseket összecsiszoltam - először durva, aztán finom - csiszolóvászonnal, majd a felületkezelés következett: Mahagóni szinű vizesbázisú vékonylazúrral, majd száradás után fehér diszperzittel kentem le.
A fehér felületet és az éleket finom csiszolóvászonnal óvatosan visszacsiszoltam, azaz antikoltam, majd selyemfényű vizesbázisú parkettalakkal fejeztem be a munkát.
A kulcsokat stukatószöggel rögzítettük a deszkákra, onnan mosolyognak le ránk minden nap, és minden hozzánk érkező a csodájára jár!

1 megjegyzés: